Velaquí o meu servo en quen eu me comprazo - Is 42, 1-4. 6-7

Bautismo de Cristo - ciclo C


ALGUNHA VEZ POLO MENOS

Que te vexa, Deus,
que te sinta e que te palpe.
Algunha vez polo menos.

Que a túa man aloumiñe
o meu corpo ensombrecido.
Algunha vez polo menos.

Que a túa voz me devolva
a frescura esmorecida.
Algunha vez polo menos.

Que o teu alento descenda
e me encha de enerxía.
Algunha vez polo menos.

Que a túa voz me dea acougo
cada noite; e cada día.
Algunha vez polo menos.

Que teña a ledicia inmensa
de sentir a túa sombra
cubrindo a miña fraqueza.

Que algunha mañá sequera
sinta o teu bico aceso
co aire que me esperta.

E serei un con Xesús
en tanta loita diaria
sen medo a caer en cruz.

E levarei os traballos,
e atoparei forzas novas
para poder amansalos.

E farei corpo cos pobres,
con eles abrirei paso,
buscando o Reino de Deus
feito de pulsos e abrazos. 


Comentarios

Publicacións populares