ORACIÓN- SEMANA 2 DE ADVENTO



ESPERAREITE


É polo teu AMOR, Señor, que non me renderei.
E aínda que crebado estou, sosterame a fe.

É polo teu Amor, Señor, que chegarei ata Ti.
E pedirei perdón por todo o que fun.

É polo teu Amor, Señor, que non verei cara atrás.
Só confiarei en Ti , a túa voz guiarame.
É polo teu Amor, Xesús, que cambiarei o meu mal.
O teu Ben obrará no meu outro milagre máis.

É polo teu Amor, Señor , que aínda canto para TI.
Non polo bo que son, porque che coñecín.

É polo teu Amor, Señor, que saberei amar a miña cruz.
A túa graza bastará alumarame a túa luz.

É polo teu Amor, Señor, que pequeno me farei.
Para chegar alí, a lavarche os pés.
É polo teu Amor, Señor, que chegarei ao final
cantando a viva voz que ninguén me amou igual...

É polo teu Amor, Señor, que non me renderei...
E aínda que canso estou, esperareite.




Comentarios

Publicacións populares