Na casa do meu Pai hai moitas moradas - Xn 14, 1-6

Fieis Defuntos


MORRER NON TEN TRASCENDENCIA

Morrer non ten transcendencia. Non conta.
Eu só fun suavemente alén do camiño.
Todo queda tal cal como estaba.

Eu quedo eu e vós quedades vós.
A vida que compartimos con amor queda como foi.
O que fomos o un para o outro aínda é así.
Menciónademe como sempre.

Falade  de min como sempre e non en forma diferente.
Non vos poñades tristes nin solemnes.
Ride das cousas que sempre nos fixeron rir.
Alégrádevos e pensade en min.

Rezade por min.
Falade de min como sempre o fixestes,
sen emoción e sen un chisco de tristeza.
Todo o que significaba a vida para nós segue vixente.

Que é a morte? É algo que ocorre a diario.
Seica vou desaparecer da túa vida, porque non me ves?
Non estou lonxe, soamente alén do camiño.
Eu espérovos. Todo está ben.

Amén.

San Agustín



Comentarios

Publicacións populares