Oración por Filipinas

Pedimos polos irmáns filipinos a María Auxiliadora que, amparados especialmente na devoción á súa advocación, atopen a esperanza e o consolo nos seus brazos e a solidaridade nos nosos corazóns.


Nai amable da miña vida, auxilio dos cristiáns, a pena que me atormenta, poño nas túas divinas mans. 
Ave María...

Ti que sabes das  miñas penas, pois todas confíochas, dá a paz aos turbados e alivia o meu corazón. 
Ave María...

E aínda que o teu amor non merezo, non recorrerei a ti en balde, pois es nai de Deus e auxilio dos cristiáns. Ave María...


Acórdate, oh piadosísima Virxe María,
que xamáis se escoitou dicir,
que ningún dos que acudiron a túa protección,
implorando a túa asistencia,
e reclamando o teu socorro,
teña sido abandonado por Ti.

Animado con esa confianza, a Ti acudo,
Nai, a máis excelsa das virxes;
a Ti veño, a Ti me acerco,
eu, pecador contrito.
Nai do Verbo, non desprecies as miñas palabras,
antes ben escóitaas e
acólleas benignamente. Amén.


Leer más: http://xanostesaqui.webnode.es/recursos/oracions/oracions-en-texto/

Comentarios

Publicacións populares