David é unxido coma rei de Israel - 1 Sam 16, 1b. 6-7. 10-13a

Domingo 4 de Coresma - Ciclo A


RECOÑECEMENTO

Sinto, Señor, que estou
onde Ti queres que estea;
que nacín para estar onde agora estou,
que vin ao mundo para facer o que fago...
De non ser así,
Ti fixéchesme diferente:
máis sabio ou máis pobre,
máis hábil ou máis torpe,
máis tenro ou máis firme,
máis forte ou máis débil...

Ti,
que abriches o ceo para sempre,
que me deches vida e nome,
que te mollaches para mollarme,
que me perfumaches co teu Espírito,
que me murmuras os teus quereres,
que me chamas "fillo, filla" sen avergoñarte,
que me bautizaches para comprometerte
e que te alegras de que estea onde Ti me soñaches,
tranquiliza o meu espírito
cando ás veces se me ocorre,
ao pesar a miña vida -o que fago, as miñas vaidades-,
que podería facer algo máis grande.


Florentino Ulibarri





Comentarios

Publicacións populares