Coresma 1A. Apiádate, Señor, porque pecamos - Salmo 50

Domingo 1 Coresma - ciclo A



POBRE DE MIN!

Pobre de min, Señor,
que non sei onde me atopo!
Non sei se estou
naquilo que en nin nego
ou naquilo en que afirmo.

Quizabes meu lugar
está na miña sombra.
Quizabes o meu lugar
está no meu silencio.
Quizabes o meu amor, Señor,
está no colo dos meus abandonos.

Pobre de min, Señor!
Ata cando esta busca incerta
e este incerto atoutiñar
no carreiro das miñas esperanzas?

Eu son débil,
e todo é débil.
Todo é lama e po e vento ao meu redor.
Soamente quedas ti,
confuso tamén entrecortado,
humillado, descoñecido,
difícil de agarrar, inexpresado.

Pobre de min, Señor,
só e débil,
coroado de ausencias,
ante ti, o gran ausente sempre
que me esperas cada día
na soleira dos meus soños!



Comentarios

Publicacións populares