O Año será o seu pastor e levaraos ás fontes de auga - Ap 7, 9. 14b-17

Domingo 4 de Pascua - ciclo C


CHAMADOS A SER UN

Grazas por me quereres, Pai,
con ese cariño tan fondo teu.

Graciñas porque me coñeces sen reservas
e sen reservas me amas tamén.

Grazas porque non te asustas de min,
nin de toda a escuridade en que moitas veces me agacho.

Graciñas porque te fías de min
e me chamas para colaborar contigo.

Grazas porque me regalas cada mañá
co regalo incomparable da túa voz.

Graciñas porque me fas capaz de escoitarte
e de seguirte aínda que sexa a tropezóns.

Grazas porque me dás vida
e porque llela dás tamén ós máis pobres.

Graciñas porque apostas pala vida dos pobres,
cando ninguén aposta por eles.

Grazas porque me chamas a colaborar contigo
na tarefa marabillosa da fraternidade.

Graciñas por te quereres facer un comigo
para que eu me faga un contigo e un cos pobres.


Graciñas por tanto cariño teu, Pai.


Comentarios

Publicacións populares