O Señor revela a súa xustiza ante os pobos - Salmo 97

Domingo 28 Ordinario - ciclo C



PREGARIA DUN CORAZÓN AGRADECIDO

Ofrézoche hoxe, Pai, o meu corazón agradecido.
Pouco máis teño que ofrecerche,
porque son pouca cousa,
home frouxo e pecador,
ofrézoche o meu corazón agradecido.

Polos pais que me xeraron
no amor e na esperanza sen límite;
pola xente toda que me abriu á vida
nunha longa e lenta sementeira:
ofrézoche o meu corazón agradecido.

Por todos os que falaron de ti
e ao teu fogar me conduciron
co arrastre das palabras vizosas,
co engado dunha vidas maduradas:
ofrézoche o meu corazón agradecido.

Pala auga do bautismo,
polo espírito no que fun confirmado,
polo perdón que me renova,
polo pan saboroso da Eucaristía:
ofrézoche o meu corazón agradecido.

Polo meu traballo diario,
polo diario amor da miña parella,
pala convivencia veciñal,
pala fermosura da nosa Terra:
ofrézoche o meu corazón agradecido.

Por ti mesmo, Pai, por ti mesmo,
que adiviño cada día en min mesmo
e no rostro das persoas e das causas,
por ti mesmo, Pai, por ti mesmo:

ofrézoche o meu corazón agradecido. 



Comentarios

Publicacións populares