Perdoáronselle moitos pecados porque amou moito - Lc 7,36 - 8,3

Domingo 11 de ordinario - ciclo C


EU SEI QUE ME QUERES

Eu sei que me queres, Señor, porque es bo,
porque é eterna a túa misericordia.
E sei que te quero, a pesar de todo.
Porque confío na túa misericordia.

Que alegría poder chamarte Pai
e saber que me queres coma a un fillo.
Hoxe veño pedirte polos meus irmáns.
Por todos os seres humanos.

Quixer que entre todos construísemos
unha verdadeira familia humana.
Que se acabasen as guerras e as incomprensións.
Que se eliminasen as discriminacións e as desigualdades.

Que todos, a unha, traballásemos cóbado con cóbado,
para construír un mundo distinto,
que fose xa a antesala do paraíso,
un mundo feliz, como o que ti creaches,
como o que todos dicimos desexar.







Comentarios

Publicacións populares