Todos verán a salvación de Deus - Lc 3, 1-6

Domingo 2 de Advento - ciclo C



UN MANDADO DO MEU SEÑOR

Eu son un mandado,

un mandado do meu Señor.



Se escoitase no silencio

a palabra do meu Deus,

que me fala nos desertos,

que me fala nos rebumbios!



E certo: Deus fala,

Deus fala,

Deus quere falar comigo.

Se o dese escoitado!

Teño que preparar con xeito
os camiños do meu Señor.
corre présa que o faga,
pois está a chegar.

Xa o sinto,
petando á miña porta. Xa o vexo,
espallando a súa presenza
polos rostros dos meus veciños.
Xa o adiviño
tras cada esperanza morta,
tras cada esperanza resucitada.

Preparareille ao Señor o seu camiño
xunto cos meus irmáns,
para que chegue a min,
ás fonduras do meu corazón,
coa súa salvación.

Preparareille ao Señor o seu camiño,
xunto cos meus irmáns,
para que chegue a este Terra,
ás fonduras desta Terra,
coa súa salvación.

E todos veremos un día
en cada corpo encadeado,
e nesta Terra aflixida,
a salvación do noso Deus.  


Comentarios

Publicacións populares