Ti e-lo meu fillo benquerido, o meu predilecto - Mc 1, 7-11

Bautismo do Señor - ciclo B


CONTIGO QUERO

CONTIGO QUERO, SEÑOR:
Alcanzar e baixar cara ás augas do Xordán
para sentir que Deus chama sempre
a pesar das dificultades do camiño.

CONTIGO QUERO, SEÑOR:
Deixar a comodidade da miña casa
dos meus amigos e traballos
para empeñarme un pouco
naquilo que o Evanxeo
necesita das miñas mans e do meu esforzo.

CONTIGO QUERO, SEÑOR:
Renovar o meu Bautismo
un tanto empoado polo paso do tempo.
Reavivar o meu Bautismo
un tanto mortecino.
Fortalecer o meu Bautismo
ás veces débil e acomodado.

CONTIGO QUERO, SEÑOR:
Escoitar o meu nome e unha chamada:
"Ti es o meu Fillo",
para que nunca falte na túa causa
boas testemuñas
que pregoen a túa Palabra,
que pronuncien o teu nome,
que dean testemuño do teu Reino,
que ofrezan o que son e teñen
e Deus sexa coñecido, amado e bendicido
no catro direccións do mundo.

CONTIGO QUERO, SEÑOR:
Renovar, levantar,
ilusionar e mellorar,
incentivar e alimentar,
revitalizar e fortalecer
o que un día, pola forza do Espírito,
me fixo fillo de Deus,
membro do seu pobo,
fillo da Igrexa
testemuña do teu Reino:
O BAUTISMO
Amén.

Edith Rubo Romero



Comentarios

Publicacións populares