Libro de Primeira Comuñón para agasallar (1)

Onte lembrei que o ano pasado alguén me pediu información para conseguir un libro deste tipo en galego. Non vos esforcedes, é imposible conseguir un, así que, xa que son aficionada ó scrapbooking, co dixital vin o ceo aberto para dar coa solución. Eu fixen un coma este hai dous anos simplemente fotocopiando en cor as follas e encuadernando, tamén podedes facelo encargando con tempo un álbum dixital e colocando as follas como fondos; non tedes que utilizar tódalas follas, cadaquén que elixa o que máis lle gusta e xa está.

Espero que vos guste, fíxeno con moito cariño. Estou preparando outro para o bautizo, xa me diredes o que máis vos gustou ou se vedes que me quedou algo atrás.
















Como son moitas para elixir mañá poñerei a segunda entrega...

Comentarios

Publicacións populares