Oracional DOMINGO 4 DE ADVENTO A




MEU DEUS

Meu Deus, meu Deus,
o misterio conmovedor da túa presenza en min,
dentro de min,
intentando configurar a diario a miña vida toda,
ata facerme,
por obra do Espírito Santo,
testemuño vivente de ti
entre a xente, entre o pobo que me rodea!

Meu Deus, meu Deus,
as miñas preguntas,
os meus medos,
as miñas ganas de fuxir,
de arredarme de ti,
da túa presenza,
da túa voz,
da túa chamada,
por evitar verme enredado por ti
nas tarefas miúdas, pero firmes,
do amor concreto,
do servizo concreto!

Meu Deus, meu Deus,
a miña entrega nas túas mans,
sen reparar en nada,
aberto totalmente
ás máis pequenas insinuacións
que poidan saír da túa boca
ou da boca de quen mellor te representa:
as persoas máis débiles!

Meu Deus, meu Deus,
con María e o seu si,
con Xosé e o seu si,
aquí estou,
todo para ti,
todo para a causa da xente máis marxinal,
sen reparar en nada,
superando desconfianzas razoables,
e deixándome ir
coa palabra,
coa vida axeonllada no aire,
por ti en min e na debilidade,
por min en ti e na debilidade!

Meu Deus, meu Deus,
fágase a túa vontade!

Manolo Regal


Comentarios

Publicacións populares