ORACIÓN SEMANA 4 DE CORESMA


A TÚA PALABRA HABITA 
NO MEU CORAZÓN

Se ninguén me ama, a túa alegría é amarme.
Se choro, o teu desexo é consolarme.
Se son débil, Ti es a miña forza e a miña enerxía.
Se ninguén me necesita, Ti búscasme.
Se estou baleiro, a túa plenitude colmarame.

Se quero camiñar, Ti vés comigo.
Se te chamo, Ti sempre vés.
Se me perdo, Ti búscasme sen cesar.
Se estou canso, Ti es o meu descanso.
Se peco, Ti es o meu perdón.
Se che pido, Ti es don para min.

Se te necesíto, disme: Aquí estou dentro de Ti.
Se estou ás escuras, Ti es luz para os meus pasos.
Se teño fame, Ti es pan de vida para min.
Se son infiel, Ti es fiel.
Se quero conversar, Ti escóitasme sempre.
Se te miro, vexo a verdade do meu corazón.
Se todos me esquecen, 
as túas entrañas estremécense lembrándome.
Se non teño a ninguén, téñoche a Ti.

Se son silencio, 
a túa palabra habitará no meu corazón...




Comentarios

Publicacións populares