ORACIÓN SEMANA CORESMA 3 - GUÍAME, SEÑOR



GUÍAME, SEÑOR

Guíame, Señor, a miña luz,
nas tebras que me rodean,
guíame cara adiante!
A noite é escura e estou lonxe de casa:
Guíame ti!
Dirixe Ti os meus pasos!
Non che pido ver claramente o horizonte afastado:
bástame con avanzar un pouco...

Non sempre fun así, 
non sempre che pedín que me guiases Ti.
Gustábame elixir eu mesmo e organizar a miña vida...
pero agora, guíame Ti!
Gustábanme as luces cegadoras
e, desprezando todo temor, 
o orgullo guiaba a miña vontade:
Señor, non lembres os anos pasados...
Durante moito tempo a túa paciencia esperoume:
sen dúbida, Ti guiarasme por desertos e pantanos,
por montes e torrentes
ata que a noite dea paso ao amencer
e sorríame á alba o rostro de Deus:
o teu Rostro, Señor!

Henry Newmann


Comentarios

Publicacións populares