Douche grazas, Señor por me faceres coma un prodixio - Salmo 138

Domingo de S. Xoán - ciclo B



O CÁNTICO DAS CRIATURAS

Altísimo e omnipotente bo Señor,
túas son as loanzas,
a gloria e a honra e toda bendición.

A ti só, Altísimo, convéñenche
e ningún home é digno de nomearte.

Loado sexas, meu Señor,
en todas as túas criaturas,
especialmente no Señor irmán sol,
por quen nos dás o día e nos iluminas.

E é belo e radiante con gran esplendor,
de ti, Altísimo, leva significación.

Loado sexas, meu Señor,
pola irmá lúa e as estrelas,
no ceo formáchelas claras e preciosas e belas.

Loado sexas, meu Señor, polo irmán vento
e polo aire e a nube e o ceo sereno e todo tempo,
por todos eles ás túas criaturas dás sustento.

Loado sexas, meu Señor, polo irmán lume,
polo cal iluminas a noite,
e é belo e alegre e vigoroso e forte.

Loado sexas, meu Señor,
pola irmá a nosa nai terra,
a cal nos sostén e goberna
e produce diversos froitos con coloridas flores e herbas.

Loado sexas, meu Señor,
por aqueles que perdoan polo teu amor,
e sofren enfermidade e tribulación;
benaventurados os que as sufran en paz,
porque de ti, Altísimo, coroados serán.

Loado sexas, meu Señor,
pola nosa irmá morte corporal,
da cal ningún home vivente pode escapar.

Ai daqueles que morran
en pecado mortal.

Benaventurados aos que atopará
na túa santísima vontade
porque a morte segunda non lles fará mal.

Loen e bendigan ao meu Señor
e déanlle grazas e sírvano con gran humildade.


Comentarios

Publicacións populares