Eu prometo

O ano pasado publiquei 20 textos de voda que me pediran para estas datas, inda que con estes xa me pereceran suficientes, poñerei algún máis este ano para recordarvos que os tedes á vosa disposición. Espero que vos gusten.





EU PROMETO
Por Dorothy Colgan

Eu prometo darche o mellor do meu
e pedirche a ti non máis do que o teu poidas dar.

Eu prometo respectarte como a miña propia persoa
e realizar os teus intereses, desexos e necesidades
que non son menos importantes que os meus.

Eu prometo compartir contigo o meu tempo e atención
e dar gozo, fortaleza e imaxinación á nosa relación.

Eu prometo manterme aberto para ti,
deixarche mirar a través da xanela do meu mundo
dentro dos meus temores máis profundos
e sentimentos, segredos e soños.

Eu prometo crecer só contigo,
gustoso de enfrontar os cambios para manter a nosa relación viva.

Eu prometo amarte nos bos e malos tempos,
con todo o que eu teño para dar e todo
o que sinto dentro na única maneira que eu coñezo.
Completamente e para sempre.



Comentarios

Publicacións populares