Unxiron a David coma rei para Israel - 2 Sam 5, 1-3

Domingo 34 Cristo Rei do Universo - ciclo C


SON REI

Eu non domino coas armas. 
Eu domino co corazón.
Eu non oprimo aos de abaixo. 
Eu levanto aos que están caídos.
Eu non me aproveito dos demais. 
Eu dou a miña vida por todos.
Eu non abandono aos que me abandonan. 
Vou buscalos e o cargo sobre os meus ombreiros.
Eu non condeno a ninguén. 
Eu quero salvar a todos.
Eu non ensino a arte da guerra. 
Eu ensino os camiños da paz.
Eu non matogueira a ninguén. 
Eu dou a vida verdadeira.

Non me gustan os tronos reais nin os palacios nin os cetros.
Prefiro seguir sendo o Rei esmoleiro que toco á porta dos corazóns.
Sigo sendo o Rei esmoleiro 
que me transformo neses homes que viven nos cárceres.
Sigo sendo o Rei esmoleiro 
que pido esmola a través de tantos irmáns meus 
que tenden a man polas rúas porque teñen fame. 
"Benaventurados os pobres de espírito, 
porque deles é o Reino dos Ceos".
Sigo sendo o Rei esmoleiro 
que me identifico cos que teñen sede, 
están enfermos, están abandonados.
...Estiven no cárcere e visitástesme. 
Tiven sede e déstesme de beber. 
Estiven enfermo e viñestes verme. 
Estiven espidos e vestístesme. 
Tiven fame e déstesme para comer?.

E a miña única Constitución Política non ten máis que dúas leis: 
"Amar a Deus e amar ao próximo". 
Este é o meu único mandato.
Despois da miña experiencia de que 
"sendo rico fíxenme pobre" por todos, 
agora comprendo mellor ao home e o que cada un de vostedes sofre. 
E o único que pretendo é que todos vostedes 
sentan os meus irmáns e irmáns uns doutros.
Agora enténdovos mellor cando alguén vos oprime.
Agora enténdovos mellor cando alguén vos maltrata.
Agora enténdovos mellor 
cando alguén non recoñece a vosa dignidade humana.
Agora enténdovos mellor 
cando unha mala xustiza condénavos aínda que sexades inocentes.
Agora enténdovos mellor cando alguén non cre en vós.


Juan Jáuregui


Comentarios

Publicacións populares