Rexeneróuseno-la esperanza viva pola resurrección de Xesús Cristo de entre os mortos - 1 Pe 1, 3-9

Domingo 2 Pascua - Divina Misericordia - ciclo A



XESÚS, XESÚS RESUCITADO

Xesús, Xesús resucitado,
sinto na miña vida a túa presenza;
tamén a sinto na vida dos meus irmáns crentes.

Sinto que me preguntas con agarimo e enerxía ao mesmo tempo:
Ti por que crees? Por que crees en min?
Por que tentas andar polos meus camiños?

Porque me queres, Señor,
queres que a miña fe non sexa unha rutina;
porque me queres, Señor,
queres que a miña fe sexa unha aceptación incondicional 
do teu estilo de vida;
porque me queres, Señor,
queres que a miña fe me renove por dentro
e me faga cada día máis libre.

Xesús resucitado,
que senta a fondura da túa paz,
como proba de que estás vivo en min;
que senta o entusiasmo da túa alegría
como proba de que estás vivo en min;
que senta a urxencia de colaborar contigo,
como proba de que estás vivo en min;
que senta a forza do teu Espírito
como proba de que estás vivo en min.

Xesús resucitado, garantía da miña fe,
Ti me mostraches a viaxe da miña vida:
de noite as túas estrelas guiaban o meu camiño
e de día custoume atopar o que queres de min.
Por iso, máis dunha vez pregunteime
por que vivo na noite, por que morro de día?

Xesús resucitado, 
ti es a resposta aos interrogantes da miña vida.
Faime portavoz da túa paz, Señor, 
sen medo aos novos retos,
coas portas e xanelas da miña alma ben abertas
á dor da xente e á esperanza dos que cren en Ti.
Señor meu e Deus meu!



Isidro Lozano




Comentarios

Publicacións populares