ORACIÓN DA 5ª SEMANA DE CORESMA

 




ORACIÓN DO PRÓXIMO


Señor de todo amor,

Cando saio pola porta, 

móstrame ao meu próximo.

Mentres leo as noticias, 

móstrame ao meu próximo.

Mentres rezo, 

móstrame ao meu próximo.

Á miña esquerda, á miña dereita,

talvez recorrendo a min neste momento,

móstrame ao meu próximo.


Onde os meus ollos viron antes 

e logo se apartaron,

móstrame ao meu próximo.

Onde os meus oídos escoitaron berros 

que ignorei,

móstrame ao meu próximo.

A medida que comparten unha historia 

que é diferente da miña historia,

axúdame a escoitar coma se fose miña.


Móstrame ao meu próximo.

E logo déixame amalo

na súa alegría e na súa angustia,

de modo que o seu deleite sexa meu

e a súa dor sexa meu tamén.


Déixame amalo

tan plena e misericordiosamente 

como ti me amas.

En verdadeira solidariedade

cantando as nosas cancións xuntos 

ata que xurda unha nova canción,

déixame amalos.


Miro cara arriba agora, Señor.

Móstrame ao meu próximo.

Amén

Comentarios

Publicacións populares