Oración dos músicos no día de Santa Icía - 22 de novembro

 


ORACION DO MÚSICO

Señor, Grazas por este don, de poder expresar a fe, 

a través da miña voz e das miñas mans;

de poder unirme ao gozo incesante que hai no ceo, 

de exaltar o teu Santo Nome e xunto cos coros celestiais.

Axúdame a ter coherencia co que canto e co que vivo.

Unxe todo o meu ser enteiro, para ser portador de consolo e restauración,

para as almas sedentas de Ti.


Que non crea que os aplausos, os afagos, os encomios, son para min,

porque che pertencen soamente a ti, autor da sinfonía do Amor.

Ensíname a servirte con humildade, con xúbilo,

con devoción e respecto no Banquete Eucarístico.

Ti sabes Señor que non son digno/a pero

me miraches con misericordia.


Que non sexa un metal que resoe, éncheme co teu Santo Espírito,

para ser instrumento que disipe a escuridade, convertendo os corazóns

a ti, producindo os mellores froitos en min e nos meus irmáns.

Grazas, Amado Deus, por permitir a esta alma,

entoar un novo canto de amor cada día.

Que o meu canto disperse as forzas malignas da autosuficiencia,

o egocentrismo e do egoísmo,

e une o meu corazón ao Teu, Divino Xesús.


Hoxe como Os Anxos, quero elevar un canto de loor,

encomio e gloria para Ti;

Hoxe como o Rei David, quero entoar o meu canto, 

para afastar a maldade e a intranquilidade do corazón humano;

Hoxe como María, quero proclamar as grandezas do teu amor,

humillándome e servíndote de corazón;

Hoxe como os nenos, quero entoar o meu canto,

co gozo de saberme o teu fillo/a Señor.


Quero unirme ao canto do necesitado que pide xustiza e liberdade:

Quero unirme ao canto do neno explotado, do indixente, do ancián, 

de todos os homes e mulleres que claman a túa misericordia Señor.


Grazas, Señor.

 Grazas, Señor, por darme esta bela graza

de tocar, de cantar a alegría da túa Salvación en unión do teu Pobo Peregrino.

Para ti sexan dadas, a Honra e o Honor,

Por Cristo, Señor noso. Amén.


ORACIÓN TOMADA DE:

https://www.facebook.com/152985068120296/posts/931850293567099/

Comentarios

Publicacións populares