DOMINGO XXXI ORDINARIO - CICLO B

 

Primeira Lectura   Dt 6, 2-6

Escoita, Israel, amarás o Señor de todo corazón

LECTURA DO LIBRO DO DEUTERONOMIO


            Faloulle Moisés ao pobo e díxolle:

            — Respecta o Señor, o teu Deus, gardando todos os seus preceptos e os seus mandamentos, os que eu che prescribo hoxe, ti e o teu fillo e mais o teu neto, todos os días da túa vida, para que se alonguen os teus días.

            Escoita, Israel, e ten coidado de obedecer para que sexas feliz e te multipliques moito, pois tal como cho falou o Señor, Deus dos teus pais, aquela é unha terra que deita leite e mel.

            Escoita, Israel: “O Señor, noso Deus, é o único Señor. Amarás o Señor, teu Deus, con todo o teu corazón, con toda a túa alma e con toda a túa forza. As palabras estas, que eu che prescribo hoxe, quedarán gravadas no teu corazón”.


        Palabra do Señor                             R.: Grazas a Deus


 


SALMO RESPONSORIAL   Sal 17, 2-3a. 3bc-4. 47 e 51ab

R.: (2)Eu ámote, Señor. Ti es a miña forza.


Eu ámote, Señor, a miña forza,

Señor, a miña rocha, o meu castro, o meu refuxio.


Meu Deus, penedo onde me acollo,

o meu escudo, o meu alcázar, o meu castelo.

Eu invoco o Señor, o adorable,

e salvarame dos meus inimigos.


Viva o Señor, bendita a miña rocha;

sexa exaltado Deus, o meu salvador,

o que lle dá ao rei grandes vitorias

e mostra misericordia ao seu unxido.




Segunda Lectura   Heb 7, 23-28

Ten un sacerdocio imperecedoiro, xa que dura para sempre

LECTURA DA CARTA AOS HEBREOS


            Irmáns:

            Foron moitísimos os sacerdotes do primeiro Testamento porque a morte non os deixaba ser duradeiros, pero este ten un sacerdocio imperecedoiro, xa que dura para sempre.

            Por iso pode levar á plenitude da salvación para sempre aos que por El se achegan a Deus, xa que en todo momento vive para interceder por eles.

            Pois era xustamente deste xeito o sacerdote que nos cumpría: santo, sen ruindade e sen pecado, separado dos pecadores e levantado a unha gloria máis alta ca o mesmo ceo.

            Non necesita ofrecer sacrificios cada día, en primeiro lugar polos seus pecados e logo polos do pobo, como os outros Sumos Sacerdotes; pois isto fíxoo dunha vez para sempre, ofrecéndose a si mesmo.

            En síntese, a Lei constitúe Sumos Sacerdotes a homes débiles, mentres que o xuramento que vén despois da Lei constitúe Sumo Sacerdote o Fillo que logrou a salvación plena para sempre.


                        Palabra do Señor                             R.: Grazas a Deus




ALELUIA   Xn 14, 23

Se non se canta, pódese omitir


Aleluia, aleluia.

Se alguén me ama gardará a miña palabra, di o Señor;

e o meu Pai amarao e viremos a el.

Aleluia.


 


Evanxeo   Mc 12, 28b-34

Amarás o Señor, teu Deus, con todo o teu corazón

LECTURA DO SANTO EVANXEO SEGUNDO MARCOS


            Naquel tempo, acercouse a Xesús un letrado e preguntoulle:

            — Cal é o primeiro de todos os mandamentos?


            Respondeu Xesús:

            — O primeiro é: “Escoita, Israel: O Señor, noso Deus, é o único Señor. Amarás o Señor, teu Deus, con todo o teu corazón, con toda a túa alma, con toda a túa mente e con toda a túa forza”. O segundo é este: “Amarás o teu próximo coma a ti mesmo”. Non hai mandamento máis importante ca este.


            O letrado replicou:

            — Moi ben, Mestre, estás no certo cando dis que é único e non hai outro fóra del; e que amalo con todo o corazón, con todo o entendemento e con toda a forza e amar o próximo coma a un mesmo é máis importante do que todos os holocaustos e sacrifi­cios.


            Xesús, vendo que respondera con moito tino, díxolle:

            — Non estás lonxe do Reino de Deus.


            E ninguén se atreveu a facerlle máis preguntas.


                Palabra do Señor                             R.: Loámoste, Cristo

Comentarios

Publicacións populares