POEMA DO AMIGO

REFLEXIÓNS 10
Texto para ler...a calquera hora.


POEMA DO AMIGO- Escoita meu amigo...

A calquera hora que chegues... sentaráste comigo na miña mesa.
A calquera hora que chames á miña porta... o meu corazón tamén se abrirá.
A calquera hora queme chames... eu apresurareime.
A calquera hora que veñas... será o mellor tempo para recibirte.
A calquera hora que te decidas... estarei preparado para seguir.
A calquera hora que te alegres... eu bendecirei ao Señor.
A calquera hora que sorrías... será unha graza máis que o Señor me concede.
A calquera hora que queiras ir... eu irei diante nos camiños.
A calquera hora que caias... eu tenderei os brazos.
A calquera hora que te canses... eu levarei a cruz.
A calquera hora que te sintas triste... eu permanecerei contigo.
A calquera hora que te acordes da miña... eu sentirei a vida máis bela.
A calquera hora que partas... quedarás co recordo dunha flor.
A calquera hora que volvas... renovarás tódalas miñas alegrías.
A calquera hora que queiras unha rosa... eu dareiche toda a roseira.



Comentarios

Publicacións populares