MÚSICA EN PORTUGUÉS

Non puiden evitar a curiosidade e comecéi a bucear por internet para saber que é o que cantan os xoves en Portugal e Brasil. Estou en contacto con colexios pourtugueses e oxalá contesten ós meus escritos, porque as ganas de saber son moitas. Por de pronto vou tentar ensinarvos un vídeo que atopéi e pareceume tan xenial que non puiden esperar ó venres para contárvolo. Espero que vos guste. A música é do Padre Marcelo Rossi e xa me gustaría saber do coro xuvenil que canta porque é boísimo. Disfrutádeo.
Déixovos o link que parece que hai problemas para subilo.

A canción titúlase Vem Espírito. Esta é a letra :

Eu quero amar,

Eu quero ser,

Aquilo que Deus quer
Sozinho eu não posso mais
Sozinho eu não posso mais
Sozinho eu não posso mais viver.

Eu quero amar,

Eu quero ser,

Aquilo que Deus quer
Sozinho eu não posso mais
Sozinho eu não posso mais
Sozinho eu não posso mais viver.

Vem espírito,

Vem espírito.

Sozinho eu não posso mais
Sozinho eu não posso mais
Sozinho eu não posso mais viver.

Por certo... a páxina web xa está case a punto.

Comentarios

Publicacións populares