DÍA INTERNACIONAL DA SÍNDROME DE ASPERGER - 18 Febreiro
A síndrome de Asperger é un trastorno severo do desenvolvemento, que leva unha alteración neurobiolóxicamente determinada no procesamiento da información. A persoa que o presenta ten un aspecto e intelixencia normal ou mesmo superior á media, presenta un estilo cognitivo particular e frecuentemente, habilidades especiais en áreas restrinxidas.
A síndrome de Asperger maniféstase de diferente forma en cada individuo pero todos teñen en común as dificultades para a interacción social, especialmente con persoas da súa mesma idade, alteracións dos patróns de comunicación non-verbal, intereses restrinxidos , inflexibilidad cognitiva e comportamental, dificultades para a abstracción de conceptos, coherencia central débil en beneficio do procesamiento dos detalles, interpretación literal da linguaxe, dificultades nas funcións executivas e de planificación, a interpretación dos sentimentos e emocións alleos e propios.
Supón unha discapacidade para entender o mundo do social, que se manifesta ao nivel de comportamentos sociais inadecuados proporcionándolles a eles e os seus familiares problemas en todos os ámbitos. Os déficits sociais están presentes nos aspectos da linguaxe, as dificultades no ritmo da conversacion e é frecuente a alteración da prosodia (entonación, volume, timbre de voz, etc) Así mesmo adoitan estalo os patróns de contacto ocular, gestual, etc. Na mayoria dos casos dificultades na coordinación motora
É un trastorno moi frecuente (de 3 a 7 por cada 1.000 nados vivos) que parece ter maior incidencia en nenos que nenas. Recentemente recoñecido pola comunidade científica, como entidade diferenciada do autismo, é aínda pouco coñecido entre a poboación xeral e mesmo por moitos profesionais.
A síndrome de Asperger maniféstase de diferente forma en cada individuo pero todos teñen en común as dificultades para a interacción social, especialmente con persoas da súa mesma idade, alteracións dos patróns de comunicación non-verbal, intereses restrinxidos , inflexibilidad cognitiva e comportamental, dificultades para a abstracción de conceptos, coherencia central débil en beneficio do procesamiento dos detalles, interpretación literal da linguaxe, dificultades nas funcións executivas e de planificación, a interpretación dos sentimentos e emocións alleos e propios.
Supón unha discapacidade para entender o mundo do social, que se manifesta ao nivel de comportamentos sociais inadecuados proporcionándolles a eles e os seus familiares problemas en todos os ámbitos. Os déficits sociais están presentes nos aspectos da linguaxe, as dificultades no ritmo da conversacion e é frecuente a alteración da prosodia (entonación, volume, timbre de voz, etc) Así mesmo adoitan estalo os patróns de contacto ocular, gestual, etc. Na mayoria dos casos dificultades na coordinación motora
É un trastorno moi frecuente (de 3 a 7 por cada 1.000 nados vivos) que parece ter maior incidencia en nenos que nenas. Recentemente recoñecido pola comunidade científica, como entidade diferenciada do autismo, é aínda pouco coñecido entre a poboación xeral e mesmo por moitos profesionais.
Con todo cariño... para o meu fillo.
Comentarios
Publicar un comentario