O neno medraba, cheo de sabedoría - Lc 2, 22-40

Festa da Sagrada Familia


ORACIÓN DE ANA: 
AQUÍ ESTOU, SEÑOR

Aquí estou, Señor,
no limiar do teu tempo,
estremecida, aparvada, vixiante,
expectante... namorada,
percibindo como avivas no meu pobre corazón
os rescoldos do desexo doutros tempos.

Aquí estou, Señor,
no limiar do teu tempo,
sentindo como espertas, cun toque de nostalxia,
a miña esperanza que se despereza e abre os ollos,
entre asustada e confiada,
cegada polo agradecemento.

Aquí estou, Señor,
no limiar da túa casa,
enfrontada aos paradoxos de esperar o inesperable,
de amar o caduco e débil,
de confiar en quen se fai humilde,
de enriquecerse entregándose.

Aquí estou, Señor,
no limiar da túa casa,
coa mirada cravada nos teus ollos que me miran
co anhelo aceso e o desexo impaciente,
loitando contra os meus medos,
querendo entrar nas túas estancias.

Aquí estou, Señor,
no limiar do teu tempo e casa,
medio cativa, medio avergoñada,
ás veces penso que namorada,
querendo desposuírme de tanto peso, inercia e susto...
para entrar descalza neste espazo e tempo de graza.

Aquí estou, Señor,
no limiar do teu tempo e casa,
tentando traspasar a néboa que nos separa,
rogándoche que enjugues ti as miñas bágoas,
querendo responder á túa chamada con alegría
e saír de min mesma cara á alba.

Aquí estou, Señor,
orientando o corpo e o espírito
cara ao lugar da promesa que non vexo,
agardando o que non sempre quero,
o que descoñezo,
o que, con todo, é a miña maior certeza e anhelo.

Aquí estou, Señor,
Ti sabes como, mellor que ninguén!
Non te canses de vir!
Non te canses de chegar!
Non te canses de entrar
nas nosas vidas e nas nosas historias!

Eu continuarei aquí, confiando na túa promesa
e anunciando a túa presenza.

Florentino Ulibarri



Comentarios

Publicacións populares